Menu

Persmateriaal

Wens je extra productinformatie of beeldmateriaal? Heb je vragen voor onze nieuwsploeg?
Wij helpen je graag verder via info@keep-track.nl of telefonisch via +32(0)2 340 92 41.

Persberichten

meer +

Sportwetenschap: kracht van de mind

03 Jul 2018

Mentale kracht is net zo belangrijk voor een atleet als fysieke kracht. Dat heeft ASICS nu wetenschappelijk aangetoond met het Blackout Track experiment.

ASICS en Disney zetten gezinnen in beweging

08 Jun 2018

Onze bevolking is momenteel de minst actieve in de geschiedenis. Vooral kinderen: zij zitten liever achter een scherm dan dat ze buitenspelen. Dat is zorgelijk en voor ASICS reden genoeg om in actie te komen. Samen met Walt Disney daagt het sportmerk gezinnen uit om samen te gaan bewegen.

GEL-KAYANO 25: hardlopen in flow

01 Jun 2018

Vandaag lanceert ASICS de 25e editie van het paradepaardje op gebied van stabiliteit: de GEL-KAYANO™. Dé langeafstand-schoen van ASICS sinds 1993. Door nieuwe technieken wil ASICS lopers de perfecte support bieden, zodat er geen enkele afleiding meer is. Met als doel in je flow komen: je op je best voelen én op je best presteren.

ASICS kleedt atleten op het WK Atletiek 2017

14 Jul 2017

Het WK Atletiek 2017 vindt plaats in het olympisch stadion in Londen. ASICS zorgt tijdens dit WK voor het materiaal van de atleten uit zes nationale track & field delegaties. Het gaat om Japan, Korea, Nederland, Frankrijk, Italië, en Marokko. ASICS-ambassadeur Anouk Vetter (meerkamp) is een van de Nederlandse atleten die in Londen zal uitkomen.

ASICS’ JYUNI Black collection

31 May 2017

De JYUNI Black Collection van ASICS is onderscheidend en voegt een grote dosis fashion toe aan de sportlooks in het huidige straatbeeld. En met toewijding aan extreem hoge kwaliteit en puur vakmanschap, blijft ASICS trouw aan het Japanse erfgoed.

ASICS lanceert nieuw winkelconcept in Flagship Store Amsterdam

03 May 2017

ASICS opent een gloednieuw winkelconcept in Amsterdam, op de vertrouwde plek pal naast het Vondelpark. Het concept vertaalt de filosofie van het merk, ‘een gezonde geest in een gezond lichaam’, naar de praktijk door sport letterlijk in de winkel te brengen met een community room.

Japans minimalisme: ASICS’ JYUNI White collection

10 Feb 2017

De JYUNI premium collectie van ASICS fuseert minimalistische schoonheid, urban lifestyle en sport. Met subliem functionele materialen en vakmanschap ontwikkelde het merk items die elke grens van beperkingen doorbreken.

MetaRun 2017

07 Feb 2017

MetaRun is de schoen die excelleert op lange afstanden door zijn lichtgewicht, stabiliteit, pasvorm en demping. Na de wereldwijd succesvolle ontvangst in 2015, is nu de update gelanceerd: MetaRun 2017

ASICS lanceert nieuwe ‘FLAME SERIE’

02 Jun 2016

ASICS lanceert wereldwijd de gloednieuwe ‘FLAME SERIES’, een schoenenlijn waarvan het design geïnspireerd is op connectie en verbondenheid. De nieuwe serie bestaat uit 19 producten voor zes verschillende sporttakken.

Do you want it more?

18 Feb 2016

‘WANT IT MORE’ is de nieuwste en meteen ook de meest inspirerende en uitdagendste campagne die ASICS ooit lanceerde. De campagne wil sporters motiveren om hun prestaties tot een hoogtepunt te brengen. Want het maakt niet uit welke sport je beoefent, of hoe oud je bent, ASICS wil jou inspireren om je doel te bereiken, maar ook om het te overtreffen.

ASICS Beat The Sun: Lancering zoektocht naar hardlopers

04 Feb 2016

Vandaag lanceert ASICS haar jaarlijkse wereldwijde zoektocht naar amateur hardlopers om zich aan te sluiten bij de #BeatTheSun community en deel te nemen aan de ‘ASICS Beat the Sun’ uitdaging, welke op 21 juni 2016 start en finisht in Chamonix.

METARUN: DE BESTE & NIEUWSTE LANGE AFSTAND HARDLOOPSCHOEN VAN ASICS

12 Nov 2015

Drie jaar geleden startten de wetenschappers van het ASICS Institue of Sport Science een missie met een duidelijk doel: de beste hardloopschoenen voor lange afstanden ooit ontwikkelen. Het resultaat is de MetaRun. Deze schoen is ontwikkeld met vijf nieuwe technologieën die alle vier hardloopkenmerken voor lange afstanden dienen.

ASICS en Run2Day introduceren limited edition Dam tot Damloop runningschoen

08 Apr 2015

Voor de 31e editie van de Dam tot Damloop heeft hoofdsponsor ASICS een limited edition van de Gel-Nimbus 17 ontwikkeld. Het bovenwerk van deze limited edition is niet alleen voorzien van enkele Dam tot Damloop 2015-details, maar er is ook de bijzondere “Iridescence”-technologie in verwerkt.

ASICS meest "lichte" jasje

17 Mar 2015

Voor de koelere zomeravonden, het meest kleurrijke en comfortabele "lichte" jasje met reflecterende details voor een optimale zichtbaarheid.

Alle rechten voorbehouden. Voice 2018